fredag 23 februari 2007

Ja, ja....jag gör väl det då!

Mina två bloggande tonåringar har tjatat på mig att skaffa en egen blog. De behövde inte tjata många dagar innan jag kapitulerade och föll ner i blogträsket. Men jag vill bara förvarna om att jag inte kommer presentera några nya smarta teorier om hur vi ska lösa världsfreden eller utrota svälten. Ni som letar efter svaren på dessa frågor hänvisas till andra skrymslen och vrår på internet. Här kommer diverse förvirrade tankar presenteras och kanske, kanske kommer jag att visa bilder på mina konstnärliga försök (om jag törs). Har börjat scrappa men gör det hellre än bra.
Jag hoppas dock att ni känner er välkomna hit och att återvända till mitt skafferi då och då. Men jag kan inte lova att jag kommer att skriva så ofta så ha inte allt för höga förväntningar på denna blog för jag är både blond och blåögd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till bloggvärlden mammsen.