torsdag 7 augusti 2008

Oro helt i onödan...

Jag hade fasat för vad som skulle vänta mig när jag idag kom tillbaka till jobbet efter tre veckors semester.
Det första som möter mig är ett kuvert med mitt namn på, noggrannt bokstaverat av ett barns hand. I kuvertet fanns ett brev dekorerat med fina klistermärken och ritade små hjärtan. Barnet i fråga som skrivit brevet tackade för att h*n fått gå på Gröna Lund samt fått åka en vecka på kollo. H*n sa att det var jätteroligt och så passade h*n på att önska mig en skön semester. H*n hade även gjort ett hjärta med piprensare som jag fick.

Min dag kunde inte ha börjat bättre och jag måste bara få säga....

JAG ÄLSKAR MITT JOBB!!!!!

1 kommentar:

Majsanochmalla sa...

Suz...

Ditt "jobb verkar älska dig också"... Vilken glädekick att du/ungen fick möta varandra!

Keep up the good working!

Pok

Mallaanarattduäretljusimångasmörkerbralla