lördag 29 november 2008

4 Ipren och 1 besvikelse

Igår hade jag en mycket mycket trevlig kväll!
Den bestod av god mat, glada och trevliga tjejer och MASSOR av vin.
I morse när jag vaknade av väckarklockan kl. 08.00, eftersom lilla C skulle på match, så hade jag världens pannknack.
Tycker faktiskt att det är lite orättvist för huvudvärken står inte i proportion med mängden alkohol jag drack igår. Så om jag ändå ska ha så här ont kan jag lika gärna dricka mer nästa gång.

Efter fyra Ipren och två koppar kaffe lyckades jag pallra mig iväg till Kistamässan. Vilken besvikelse..... Eller det kanske var jag som hade helt fel förväntningar.
Jag trodde jag skulle hitta material för att själv kunna tillverka än det ena än det andra. Men det var få montrar som sålde material, de flesta sålde färdiga produkter. Jag som hade världens idé.... men men det ska inte gå så sanbbt att förverkliga saker alla gånger.

Nu i kväll är stora C hemma. Det är så mysigt att ha honom hemma på middag. Efter maten har vi legat i soffan och chillat. Det blir så tydligt hur mycket man saknar honom när han kommer hem. Jag har saknat hans röst, hans skratt, jag har saknat våra samtal och hans reflektioner och åsikter om stort som smått runt omkring oss.
Just nu är han med sin lillebror i sitt gamla rum. De pratar och skrattar och jag njuter av stunden. Synd bara att mellan C jobbar i kväll.... annars hade allt varit perfekt.

Näe, nu ropar soffan på mig igen....ciao!

5 kommentarer:

Monica sa...

vilken härlig kväll ;) hoppas värken är över nu , och drick mera nesta gång hahha

Majsanochmalla sa...

Hahha... Precis.. Ska man ändå vara bakis.. Så.. Man vill ju ha vluta för pengarna! ;-)

Pok

Mallaskajobbanubralla

Storasyster sa...

Fan, fan fan.... Jag hade också huvudvärk i Lördags och jag var inte äns med på¨träffen... Det kallar jag orättvist ;) // Sol

Herr o fru Lundin sa...

Nu är en ny helg på ingång - härligt!! Hoppas den inte innehåller huvudvärk...

Kram på re!

Majsanochmalla sa...

Hoho... Var är du.. Min vän?

Pok

Mallahoppasalltärbrabralla