tisdag 14 juli 2009

Käftsmäll

Har haft två veckors semester.

Har tillbringat 10 underbara dagar i Italien med min yngsta son.

I morgon är min första arbetsdag.... vilket alltid är en fasa.

I mitt jobb är man alltid beredd på att det värsta kan hända vilken sekund som helst.

Jag vet redan nu att min första dag på jobbet efter semestern kommer kännas som en käftsmäll.

Jag blev nämligen uppringd på min privata mobil när jag var i Italien.

Tur att jag bara ska jobba nio dagar innan jag går på semester igen, i 4 veckor.

För efter morgondagen kommer jag att behöva det.

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Vafan, här händer det grejer hela tiden: från att ALDRIG skriva, till att skriva flera gånger på raken.

Men du. Jag förstår ingenting. Vad är det som händer?

Suzie sa...

Jag är bloggperiodare... I allafall när det gäller att skriva. Men jag läser andras bloggar hela tiden.