torsdag 19 april 2007

Personal Shopper sökes!


Det är bara att inse faktum. Jag saknar shopping talang och är en total katastrof när det gäller shopping. Nja, inte alltid men när det gäller kläder.....till mig själv. Idag har jag tillbringat flera timmar i jakt på ett par jeans. Jag känner mig totalt lost bland olika modeller och märken. Hittar ett par jag tycker är snygga. Provar ett par som ser lagom ut....för små! Klä på sig igen, ut och hämta en större storlek. In i provrummet igen.....ok i midjan hemska i benen. I nästa affär upprepas samma procedur ochi nästa och i nästa osv.

Idag hade jag den STORA plånboken med mig så jag letade bland alla prisklasser, men icke!! Jag börjar ge upp hoppet....tror inte att de finns jeans till mig. Inga som är blå och snygga i allafall.

Men jag kom inte hem tomhänt...fick med mig två tröjor, en t-shirt, 3 par strumpor, en keps och ett par jeans.......till yngsta SONEN! Själv hittade jag ett par shyssta boots som skulle vara skitsnygga till ett par blå jeans......som jag inte har!!
Så är du en personal shopper som ser detta uppdrag som en spännande utmaning är du välkommen att lämna en kommentar. Som person bör du ha en stor portion tålamod, god kondition (många affärer blir det) samt kunna motivera mig när jag vill ge upp.
Märk din ansökan med: mission impossible!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mission NOT impossible!

Suzie, Vi ska finna dig ett par av dem perfekta blåjeansen! Och jag är rätt kvinna för jobbet!

// Sara