fredag 17 juli 2009

Amenvafaan!!!

Att vara inneboende kan vara problematiskt.

Har sedan en tid bott hos min syster och haft tillgång till både internet och massor av tv-kanaler.

Men sedan jag kom hem fråm Italien fungerar bara vissa kanaler.

Ettan och tvåan fungerade inte vilket jag tyckte var mycket märkligt för de borde väl alla ha tillgång till.

Nu är jag ju som tur är inget tv-freak utan nöjer mig att slöglo på det som finns.
Men i kväll när jag kom hem fungerar inge kanaler......

Jag är en teknisk idiot!!!

Jag kan inte i min vildaste fantasi lista ut hur jag ska få tv`n att fungera.


Syrran, d.v.s. tv-innehavaren befinner sig utomlands tre veckor till så hon kan knappast hjälpa mig.

Så nu blir jag väl tvingad att utöva nya fritidsintressen t.ex. mungiga, knyppling och torkade blommor.

Hur kul är det på en skala???

Inga kommentarer: