onsdag 1 juli 2009

Packad resväska....

I mitt förra inlägg konstaterade jag att jag förmodligen inte har så mycket nomadblod i ådrorna som jag tidigare trott.

Måste nog ändra mig lite.

Har precis möblerat om lite i mina resväskor för den ena väskan ska få följa med mig och yngsta sonen till Italien.

Ska bli helt underbart att få lämna Sverige ett tag för att få sol och salta bad på en strand långt, långt bort.

Dagen efter jag kommer hem ska jag till Köpenhamn. En liten tripp över dagen bara för att vara med på ett viktigt familjemöte.

Trots att det bara är en liten tripp över dan är det något jag ser fram emot.

Jag älskar att resa så lite nomadblod har jag trots allt.

När jag kommer hem ska jag ta tag i alla jobbiga måsten.... som att hitta någonstans att bo.

Förhoppningsvis kan resan till Köpenhamn ge svar på det.

Men nu ska jag bara bara njuta av Italien.

Over and out!!

2 kommentarer:

Monica sa...

skönt med resa;) men ring din hyrsförvaltare han har ju tomma lägenheter överallt t.o.m i stan

Suzie sa...

För den som skiter stålar ja! Vilket är en av de få talanger jag saknar!