tisdag 20 mars 2007

Ooops! Har jag gjort en tavla?


Jag vill på intet sätt tråka ut ur er som besöker denna blogg men just nu är det lite stilltje i min hjärna. I alla fall på fiffiga, kreativa och roliga funderingar. Jag vill förtydliga att detta inte har något med min hårfärg att göra. Men just nu är det full fart framåt, både på jobbet och privat. Så det förväntas av mig att jag agerar vuxen och tänker smarta, genomtänkta tankar helst med förankring i aktuell forskning. Detta medför att jag inte får tid till allt det där lustfyllda som jag vill ägna mig åt. Ja, som att blogga, scrappa och låta knasiga, tokiga och barnsliga tankar irra runt fritt mellan öronen.
Så för att inte tråka ut er med mitt, just nu, högst ordinära svensson-liv så ska jag visa er ytterligare en tavla jag gjort. Eftersom jag inte fick några kommentarer på den förra jag visade så känns det rätt säkert. Förmodligen så är ni så pass väluppfostrade att ni inte kritserar ett fiasko. Vilket känns tryggt för mig och in ger mig mod att kasta mig ut i tomma intet igen.
Denna tavla är jag lite mer nöjd med jämfört med den förra så..... ja, håll till godo!


P.S. Jag måste bara ta tillfället i akt och reflektera lite på det jag själv har skrivit under inlägget
"bojkott av melodifestivalen". Jag skrev att jag upplevde en vuxen gemanskap med min son då vi var på konsert tillsammans. Min fråga är bara hur vuxet är det egentligen att dansa, hoppa och sjunga med i texterna så att man blir alldeles hes? Jag bara frågar? Kom och skriv mig det på näsan den som kan.

Inga kommentarer: