onsdag 8 oktober 2008

Soffpotatis....

Jag förstår inte hur alla hinner blogga hela tiden... Ibland flera gånger om dagen. För min del går dagen i ett rasande tempo hela dagen. I bästa fall hinner jag äta lunch. När arbetsdagen är över, det vill säga när jag går från min arbetsplats börjar mitt kvällspass. Handla och laga mat, diska, tvätta, läxförhör, eventuellt hämta barn från träning osv osv.... När den yngsta till slut är i säng är jag så slut att jag säckar ihop i soffan. Då är jag inte i skick att tänka ut kloka och roliga inlägg till bloggen.

Med detta inlägg vill jag bara säga att jag beundrar alla ni kloka och roliga kvinnor och män där ute i cyberrymden som har tid och ork att blogga dagligen.
Ni förgyller mina kvällar och jag hade önskat att jag kunde ge något tillbaka. Men det får bli en annan kväll....inte nu....men kanske i morgon...

Inga kommentarer: