onsdag 26 november 2008

Rapport från en flyttkartong!

Det råder kaos och förvirring här... på min arbetsplats alltså.
Vi ska flytta till nya lokaler så allt ska packas samtidigt som verksamheten ska fungera ändå. Skrivare, faxar och kopiatorer försvinner innan vi hinner blinka.
Oh shit, oh shit jag som behövde skriva ut, faxa etc etc....
Larmen slutade fungera och rätt var det var så stängdes vattnet av när man var på toa. Tur att man inte gjort något stort....

Men det ska bli kul att komma på plats i något nytt. Jag får ett nytt skrivbord som är höj- och sänkbart... bara en sån sak...det kommer min onda axel att må bra av inbillar jag mig. I morgon och på fredag har vi arbetsplikt men får inte vara på vår arbetsplats eftersom flyttlasset går. Vi på min avdelning ska ha planeringsdag i morgon och på fredag har jag jour.

Förutom flytten har jag andra trevliga saker att se fram emot.
I morgon kväll ska vi ut och käka med jobbet. På fredag kväll ska jag på tjejmiddag men både kända och okända tjejer. Läskigt med massa nya som jag inte känner men mest kul.
På lördag ska jag på hantverksmässa med min moster. Har en affärsidé i huvudet som jag tänkte se om det går att förverkliga. Mer om den senare.
På söndag ska jag till sonens arbetsplats och se om Tomten kommer tidigt i år.
Han säljer mobiltelefoner och min gamla lur tillverkades innan Sundsvall brann så det är väl dags att uppdatera sig lite. Vi får väl se vad sonen tycker att "lilla mamma" ska ha för flashig sak.

Tja det var väl allt för nu....

3 kommentarer:

Anonym sa...

jisses fullt upp ;) glöm ej rösta på Mona bara , Monica

Majsanochmalla sa...

Ska bli kul och ses på fredag..

Pok

Mallasefraemotbralla

MonasUniversum sa...

Nämen. Kommer VI att träffas?!

Å jävlar. Jag som är stenblyg med nya människor. Eller så blir det tvärtom: jag får rännskita i munnen i stället.

Jösses vad nervös jag kommer att bli. Men jag vill höra vilket område du pratar om....så att jag vet vart jag INTE ska nästa gång!