måndag 2 april 2007

Distansförhållande


Jag kommer aldrig att hävda att jag är expert inom ett enda område. Jo föresten, jag är expert på att erkänna mina egna tillkortakommanden. Jag vill bara tipsa om hur man får ett förhållande att fungera. Jobba, jobba, jobba det är medicinen. Min kille jobbar just nu i Örebro, eller var det Karlskoga? Förra veckan var han i Malmö. I helgen var han hemma och det var ju mysigt.......men då jobbade jag. I morgon kommer han hem och då ska jag gå på kurs på kvällen. På onsdag kväll är han hemma och då jobbar jag. Men på torsdag kväll tror vi att båda två ska vara hemma samtidigt. Nu är det sån tur att vår nya STOOOORA soffa har levererats så vi kan krascha i varsitt soffhörn. Den är så stor så vi nästan behöver skicka sms till varandra för att slippa skrika så att den andra ska höra vad man säger.
Hur länge vi varit tillsammans?? Det är en definitionsfråga. När vi träffades eller tid när vi träffas? I kväll ska jag ägna mig åt annan njutning. Krypa ner i soffan med täcke och kudde, en god bok och en kopp kaffe. Det ska va gott att leva!!

Inga kommentarer: