onsdag 30 juli 2008

Höga klackar, inte alltid en hit!

Jag är en rätt usel shoppare, i allafall när det gäller att fylla min garderob. Jag har en teori om vad detta beror på men det är en helt annan historia som kanske får ett eget inlägg en annan dag.
Men jag gillar att köpa skor. Helst ska de ha höga klackar, ju högre desto bättre.
Jag har inga problem att gå promenader eller köra bil i skyhöga klackar.

Men nu ska jag åka på solsemester till den varma ön. Av erfarenhet vet jag att man får brännblåsor under fötterna om man går i mycket varm sand utan skor. Höga stilettklackar i mjuk sand.....skulle inte tro det.
Jag behöver skor med "taxklackar"! Skor man kan ha på stranden. Skor som passar att trippa runt poolen med.
Jag behöver shoppa skor och det nu!
Var ute i massor av skoaffärer igår men tyckte att alla skor med låga klackar var apfula. Köpte ett par med höga klackar som jag inte kunde motstå.
Jakten på läckra skor med "taxklackar" fortsätter idag.
Håll tummarna är ni snälla.

Inga kommentarer: