onsdag 30 juli 2008

Lyckad jakt

Så, två par skor med taxklackar som duger. De kostade bara 49:- paret i en sunkig skoaffär där jag i vanliga fall inte köper skor. Till det priset kan jag kasta skorna när jag kommer hem efter semester på den varma ön. Det blev dock ett par svarta med höga klackar också....de var ju så billigt, och de satt så fint på mina fötter. ;-)

Sen var jag på en annan jakt idag också. Jag har semester och har tillbringat de senaste dagarna hos min kompis som bor i ett hus med tillhörande pool. När jag ligger i poolen och svalkar av mig som bäst ringer mobilen. Det är min dotter som är hemma och har tvättstugan. När hon kom ner till tvättstugan i källaren för att hämta ren tvätt upptäcker hon att hon inte är ensam..... Hon har sällskap av en påtänd kille. Hon blev livrädd, springer därifrån och ringer mamma.....vem annars?!?
Jag är ju både stark och farlig....NOT!
Men hem for jag och ner i tvättstugan gick vi.... ingen knarkare fanns kvar. Vilken tur han hade.... Efter de välvalda ord jag hade på tungan hade han nog behövt diverse otillåtna preparat.

Inga kommentarer: