fredag 12 december 2008

Jomenvisst serru!

Jobbade över idag.
En kollega från en annan avdelning ser att jag är kvar och kommer in på rummet.
Frågar vad jag gör. Hon undrade om inte jag borde vara på väg ut på disco.
Jag skrattar och svarar att jag hämtar hem mina barn från krogen oftare än jag själv är där.
Då stirrar hon på mig som om hon sett ett spöke och frågar....
- Har DU barn???
Då jag berättade att jag hade tre och att den äldsta flyttat hemifrån var hon tvungen att sätta sig på en stol.
Hon trodde jag var betydligt yngre och hade aldrig kunnat tänka sig att jag var förälder.

Så jomenvisst serru.... en annan är ju fortfarande en tuff brud i lyxförpackning!

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Jag är inte ett jävla dugg förvånad över kommentaren. Du är snygg som få.

Majsanochmalla sa...

Inte jag heller!!! Du är ju skitsnygg och läcker!

Tack för goa stöttningar! Lita på att det värmer!

Pok

Mallahållermedkolleganbralla

Majsanochmalla sa...

Hallå där snygging!

Vill bara önska dig den bästa av alla jular, tillsammans med dina finaste!

Stor kram

Mallatomtemorbralla

Storasyster sa...

Gott Nytt år, snygging ;)
// Nyårs Sol på dig