onsdag 31 december 2008

Cheerio miss Sophie!!

De sista veckorna på detta år har gått i ett rasande tempo.
Jag och mina nära och kära har firat jul, haft släktmiddag, barnkalas, hjälpt syrran att flytta samt städa ur hennes gamla lägenhet. Vi har firat "lilla julafton" med min andra syrra och hennes barn m.m m.m.

Julefriden har liksom inte hunnit infinna sig.... det har varit så mycket annat i vägen.
Just nu känns dock allt riktigt fridfullt. Jag är fix och färdig i nya kläder, redo för en middag hos glada vänner.
Tittar jag i backspegeln blev 2008 ett hyfsat år.

Men eftersom jag är en person som sällan är 100% nöjd vill jag självklart att 2009 ska bli mycket, mycket bättre. Både för egen del men framförallt för alla mina nära och kära, vänner, bekanta och bloggbesökare, ingen nämnd ingen glömd.
Jag hoppas vi ska få många tillfällen att träffas och skratta över livets utmaningar och små spratt.

GOTT NYTT ÅR!!

3 kommentarer:

Monica sa...

gott nytt år !!!!!!!!!!!!!!!!1 ;)

MonasUniversum sa...

Gott Nytt År du vackra kvinna, och tack för din kommentar!

Det jag önskar mig ÅT dig är att du UPPDATERAR din blogg liiiite oftare!!

Majsanochmalla sa...

Gott nytt år vackra kvinna!

Pok

MallaharsammaönskansomMonabralla