fredag 2 januari 2009

Vad månde bliva...

Var på jobbet idag för att vi var lite kort om folk. Blondin som jag är trodde jag att det skulle vara lite soft så där… Gå runt och chilla med mina kollegor och önska god fortsättning och prata om helgerna som varit.

Ack vad jag bedrog mig!!!

Om vi säger så här….alla fick inte ett så gott nytt år som man kan önska.

Så jag som hade planerat att vara ledig nästa vecka kan glömma sådana tankar.
Det är bara att kavla upp ärmarna och slita hund.

Vi får väl se vad detta år kommer att ha för trevliga överaskningar framöver...

3 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Och med tanke på att jag vet vad du jobbar med, så får jag ont i magen.

Malin sa...

Håller med dig Mona. Antar attlånghelgerna genererar en hel del jobb åt dig. Tycker att du är beundransvärd!

Majsanochmalla sa...

Ajajaj.. Långhelger på med ditt jobb..

Du är bara bäst!

Pok

Mallasessnartbralla