fredag 23 januari 2009

Suprise!!!

Jag hoppas ni inte har gett upp hoppet om nya inlägg.
Jag lever......men bara nästan!
Sedan nyår har jag jobbat satan. Har varit på jobbet ca 14 timmar om dagen.
När jag kommit hem har jag fortsatt ett par timmar till.
Idag blev jag klar....och jag klarade deadline!
Jag är stolt över min förmåga att jobba under extrem press.

Men jag fasar för vad som komma skall.
Där mitt material ska granskas av jurister etc.

Sprit är väl inte att tänka på men betablockerar sägs vara bra.

Men ikväll pustar jag ut i soffan med ett glas vin.

I morgon ska jag till sonen som flyttat till Öland...bara så där.

1 kommentar:

MonasUniversum sa...

Helt JÄVLA otroligt! Jag är inne VARJE dag. Nothing, nada, zero.

Och nu har jag förklaringen.

Herregud. Trodde ett tag att du gått vilse därborta i farliga förorten.