onsdag 28 januari 2009

Ingen återvändo...

I ett mycket svagt ögonblick i början på december köpte jag ett årskort på det lokala gymet.

Vet inte riktigt hur jag tänkte, men det var väl det gamla vanliga.

Att nu är det dags att börja ett nytt liv, träna, äta sunt och bla bla bla

Jag har inte satt min fot på gymet sedan dess.

Till mitt försvar kan jag säga att jag jobbat järnet sedan nyårsafton.

Men å andra sidan har gymet öppet i stort sett dygnet runt.

Idag när jag kom hem från jobbet står en träningscykel i vardagsrummet.

Shit shit....eller....jippi jippi
Jag kan inte riktigt bestämma mig.

4 kommentarer:

Monica sa...

annars är dom bra till att hänga tork på;)

Storasyster sa...

Hur hamnade den där ;D
// Sol

Anonym sa...

Jag hejar på dig Mamma!

Fortsätt blogga, och upp på hojen lite då och då. Det är faktiskt ganska roligt.

<3

Majsanochmalla sa...

Har du fastnat i gymskiten?

Pok

Mallavågavägragymbralla