lördag 25 april 2009

Var är off knappen????

Jag har länge misstänkt att jag har någon deffekt på hjärnan.

Under extremt pressade perioder går min hjärna för högtryck....TJUGOFYRASJU!!!!

Min hjärna formligen spyr ur sig idéer, hypoteser och brillianta formuleringar. (Tycker jag i alla fall ;-).

Under dessa perioder sover jag knappt någonting...typ 2-3 timmar per natt.

Mat och dryck ska vi inte prata om.... det glömmer jag bort.

Jag jobbar i stort sett dygnet runt, helt fokuserad på uppgiften.

Fatta vilken djävla fredagkväll jag har när jag sitter kl. 00.58 och gör manualer för den rättsliga processen samt letar efter lämplig referentlitteratur.

Jag är för fan störd....

2 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Näe... Du är inte störd.. Bara en jävligt hängiven arbetare.. Inom dit gebit!

Du är ju skitduktig!

Pok

Mallabordegörasomdubralla

MonasUniversum sa...

Fortsätt med att vara störd för det genererar uppenbarligen FLER inlägg!!