tisdag 6 mars 2007

Jag har gjort en tavla.....


Var på mässan i helgen och gjorde av med lite pengar. Kom hem med en liten godispåse fylld med papper, stämplar, knappar och lite annat smått och gott som jag inte kan namnen på. Problemet är bara att jag så sällan har tid att sätta mig ner och scrappa. Alltid är det något som ska göras. Nu när jag hade införskaffat lite nytt kände jag mig dock sugen att sätta mig. Upptäcker då till min fasa att skärmaskinen har gått sönder...alldeles, alldeles trasig var den. Hur kunde det hända, den står ju högs upp på en hylla???? Nu får jag dock en anledning att köpa en ny skärmaskin, tjoho! Jag var inte så nöjd med min gamla men jag hade inte lust att köpa en ny då jag hade en fungerande. Men det har jag ju inte längre. Problemet löst! Så den som gjorde det (sneglar mot barnen) kan erkänna nu. Jag kommer inte att bli arg. Tyvärr försvann skapar lusten så det blev inget scrappat. Jag får helt enkelt vänta tills jag ska gå kursen på Papprika.


Hade tänkt att så småningom visa upp det jag scrappat men nu är det så att allt jag gjort hittills har jag gett bort. Har inget här hemma som jag kan dela med mig av. Men jag tänkte ändå ta mod till mig och visa upp ETT eget alster. Det får bli den akvarelltavla jag är minst nöjd med. Vi får väl se om fortsättning följer.....



Inga kommentarer: